8 Mayıs 2013 Çarşamba

Nilaydan al haberi postuu :)

Selam blogum ve sevgili takipcilerim tabiki takipcim kaldiysa :)) bayadir Uguramiyorum farkindayim
Ayagimdaki Alci Cikti sükürler olsun ve benim ilk isim bastan asaga evi temizlemek oldu
öldüm bitim yarildim Anamm :).
Pazartesinden itibaren ise de basladim geri :) o yüzden yogundum .
Onun haricinde pek degsiklik yok isimde gücümdeyim kocisde öyle :)
Prensesim büyümeye devam ediyor allahim muzurluklarini anlatmaya sayfalar yetmez
masallah kuzucuguma büyudu giti esek sipasi :)
Pazartesi dedigim gibi isime geri döndum öyle Özlemisimki Masami is arkadaslarimi benim serefime Hosgeldin pastasi yapmislar süpriz cok güzel Vakit gecirdik yedik ictik :) Tüm seminarlarimi ve Saglik sinavlarimi gecmis bulunmakdayim artik ayri anda Saglik görevlisiyim :) Ilk mudhale yapabilirim üc aylik saglik deneyimim var Bir ay Anbulans da callistim bir ay da hastanede :) Cok süperdi valla... Saglikci olmak ayri güzel Kutsal meslek.
Neyse Pazartesi Isiden sonra markete uguradim Alisveris yapmaya birde ne göreyimmmmmmmm
Memleketimin Peynirii :) YOZGAT Peyniri buldummm hemen aliverdim öyle mutlu oldumki Tamam gidemiyorum memleketime  pekde gitmisligim yok ama Ana toprak Ana Vatan insan Özluyor yinede.
Hemen aliverdim :) Resiminide cekip IG ye atim hemen :)
Isteee bu memleketimin peyniri gördum an Cocuk gibi Mutlu oldum :) Ahh Zalimm Gurbet :)




su güzelige bakin beeeeeee :) Tadida miss hani. Tavsiye ederim :P

Blogumun desenini az degsik yapmak istiyorum Desing yani Tarzini tipini degisicem az Renk falan filan
Önerinilerinizi bekliyorum:)

bide hangi Telden post istiyorsunuz?? Az bakim daha yogun geliyor bence bana yazarsaniz mutlu olurum ona göre blog postu atarim sizlere :)

Ig den takip etmek icin : Nilays-world
Ask fmde : Nilaysworld :) Sorularinizi bekliyorum
Facebook : Nilays world Blog sayfam
iletisimden ulasabilirsiniz beni takip edin mutlu kalin :) 

1 yorum:

  1. oncelıkle cok ama cok gecmıs olsunnnn sonra daaaaa hosgeldın bır daha bu kadar uzun ara verme olur mu..blogunun temasını nasıl yapacaksın merak ettım..bence gez bır kac blog bır kagıda karala ve yap :)) baska bısı gelmedı aklıma:)

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...