5 Nisan 2013 Cuma

Geri Döndumm:)


Selamin Aleykum canlarim cigerlerim:)
Uzunnn uzunn bi aradan sonra sükür Kavusturana öyle cok " Özledim " Ki Bloguma yazmayi falan..
tabiki sizleride cokkk Özledimmmm ve NILO IS BACK DIYORUM:) Geri döndum....
Internetimde geri baglanmis bulunmakda Kocami ikna etmek 2 ay sürdu sonra delendim gitim kendim basvuru yaptim sesde etmedi :) Size anlaticak aslinda coooook seyim var lakin kisa kesicem...
Bilindi Üzere Isyerimden ayrilip hem Anbulans hemde hastanede callistim ve Üc aylik Agir lisansli Saglik bölumu okudum. SÜKÜR BASARDIM ALDIM DIPLOMAMI... meslek hayatimdada yükselmis bulunuyorum.. . Bir ay fazla callistim ve Yaslilar yurdunda da callistim Öyle zevkliydiki anlatamam....
cok güzeldi.. ama Bitti ana isime döndumm Geri Kresimize cocuklarima kavustum derkene..
ben yokene baska bir arkadasim büromu islerimi idare eti Lakin biraktima pisman oldum öyle karmasik bir Sistemi varki.. herkesin ayri callisma sistemi var ama bana hic uymadi... neysee isime döndum derken
Bir Bayginlik sonrasi hastanede buldum kendimi.. Ilaclarimi haplarimi az aksatinca Doktorum baya kizdi..
Vitamin haplari Kann kapsuleri derken.. Biton Hap yazdi... 2 Haftadir evdeydim..
sonra Ayagimi kirdim.. Sinirle sandalyeye bir Tekme atim yerde buldum kendimi..
evet az Catlakligim var ama o Aptal sandalye yüzunden kizim düstu gicikda oluyodum.. firsat bu firsat diyip kendimi bir an Judo ustasii sandimmmmm heyaaaaatt diye bir Tekme bacak gitti...
Alciya aldi tabiki doktor 4 Hafta callismam yasak...2 Haftadir ev hanimiyim bunaldimm simdiden..
hic bana göre degil Hiperaktif is manyagi kadina yapilicak en agir ceza bu olsa gerek...
Prensesim devam ediyor Kresine ve kresden sonraki oyun gurubuna :) 
Isyerimi onun sayesinde yine göruyorum hergün callistim yerde gidiyo oda krese bilindi üzere:))
 Ikinci müjdeli haberimde... Ikinci müstakil evimizi aldik... ve kiraya verdik :) 
diyomya Anam bosduramam ben :) iki hafta evde kaldim hemen uygun müstakil bir ev buldum
Satin aldik kiraya verdik... hersey yollunda bikac saydim aksilik haric iste...
Evdeyim ev kadiniyim ve döndum geri insallah eskisi gibi Güncel post atacagim hergün..
Beni takip edenler ben yokene Instagram dan takip etiler...
Artik komple takip edebilirsiniz Blog Facebook Ask.fm ve Instagram..
Blogumu cok Özlemisim :) 

Ask.fm den sorularinizi bekliyorummm 
simdilik Hoscakalin canlar...

4 yorum:

  1. Hoşgeldin şekerimm =) senin adına sevndim bikaç aksilik olablir belki ama olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiin :)
    Vay vay vay vay neler yapmışsın öyle! Tebrikler eder, başarılarının devamını dilerim :)
    Ayrıca geçmiş olsun, şimdi daha iyisindir umarım, dikkat et kendine :(
    Keyifli yazmalar diliyoruuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosbuldummm vayki ne vayyyyyyy:)
      cok sagol.. iyi sayilirim hamd olsun:)

      Sil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...