27 Ocak 2013 Pazar

Kisacik bir selam...

Selam arkadaslar....
Cok ihmal ediyorum blogumu sizi lakin evde hala internetim yok sadece telefondan giriyorum...ve boylede en iyisi suan...bilindi gibi uc aylik agir donemli saglik okuluna baslatim ve inanin cok zor...birinci sinavi gectim ve pazartesi yani yarin ikinci sinavim var ve cok zor okuldan isden gelip direk ders yapiyorum son iki ayim kaldi sonra doncem insallah araniza...facebook ve inatgramda akitifim ama ordan takip edebilirsiniz....suan telefondan giriyorum umarim herseyi dogru yapmistim...optummm gorusuruz canlar..

1 yorum:

  1. selam tatlim, hayirli olsun okulun, insallah basarili olursun sinavlarinda. WC egitimini nasil ve ne zaman yaptin bununla ilgili postiun varmi?

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...