8 Kasım 2012 Perşembe

Sac Bakim Ürunlerim Part 1

Selamlarr uzun zamandir yoktum... biliyorum ama islerim cok zaman yok...
kisacik bir post atip cikmam gerek isyerindeyim ve bekliyen 4 adet dosya var... hic zaman yok 
isden gec geliniyor sonra Sicak yemek yiyilip Es ile bas basa vakit gecirip Uyuluyor.. üstune üstelik
birde Prenses varsa.. yarin zaten Internet evde kesiliyor Kontratimiz bitiyor ve ayrica Özel sebeblerden dolayi... Isyerimden aticam postu ve telefonumdan post aticam sizlere artik...


Bilindi üzere Blogumda ne hakinda post okumak istiyorsunuz Anketi yapmistim.......

ve sonuc Bakim cikti... Bakim ürunlerimi taniticam size.. tavsiyeler, Ürunler.. lakin tabi
Yurtdisinda yasiyorum kulandim Ürunlerin girdiniz yerde bulunmamasi olabilir....

Sac Bakim Part 1

bunlar Kulandim sac Kürleri.. Sac besliyor...

1 Saclarimi her iki günden 2 Güne hep yikarim... ( dus banyo haricinde )
Bi ara Hergün yikiyordum ama Iyi gelmedi.. Sacimiza hergün bakim uygulayip Yikamak ise yaramaz..
aksine saclarimiz gücsuzlesir Benim sacim Uzun ve kalin.. o yüzden Iki güne bir istiyor..
Önce sacimi sampuanimla yikiyorum  Sonra Bakim kürunu süruyorum...
2 Güne bir Saclarima bu bakim kürlerini uyguluyorum 3 Dakika bekletiyorum sacima sürdukden sonra.. sonra boll suyla yikiyorum ve En önemlisi Havluyla kuruluyorum....

Saclarinizin iyi ve gür olmasini istiyorsaniz... ( benim uyguladiklarimdan ) 

  • Sacinizi hergün hergün yikamayin.. Sac telerimiz buna dayanamiyor biz saniyoruz hergün bakim iyi gelir malesef aksine saclarimiz daha cok dökuluyor vipraniyor.
  • Sacinizi eger ihtiyac varsa Yaglanmiyorsa, kokmuyorsa her 2 güne bir yikayin..
  • Her 2 Güne saciniza bakim Uygulayin...
  • ve En önemlisi Banyodan cikiyoruz halliyle ve hasta olmamak icin sacimizi hemen Fönluyoruz DIKKAT büyük yanlis ben sacimi cok zor durumda kalmadim sürece Fönlemem.. Fön sac tellerimizi resmen yakiyor... Inkan ve zaman varsa sacinizi Havluya sarin ve Havluyla kurulayin Billiyorum gür ve uzun sac cabuk kurumuyor ama Havluyu sarin basiniza öyle dolanin.. Fön saclarimizi kiriyor ve sicaklik hissisi cok o yüzden adeta yakiyor Saclarimizi....

Kulandim bakim Kürlerim... 
cok Pahali degiler 70 80 cent tanesi galiba.. ama gercekten ise yariyor saclari temizliyor ve gürlestiriyor.


Bu Express kur bunu fazla kulanmiyorum saclarim cok dökülup, Özunu isigini kayip etmedi sürece.. bu Express kur genelde saci az olanlara, cok bakima ihtiyac olan Saclara ve, Kuru cansiz saclara iyi geliyor üstunde yazdigi gibi.. Nadiren Ihtiyac oldugunuda kullandim bi Ürun.Ayrica Bitkisel faydali yaglar iceriyor sürdumuzde kafamizin icinde güzelce Ovalim ovalimki sac derimizde faydalansin...

 
https://storage-webde.de/data/asli.durak/open/Meine%20Bilder/DSCF4137.jpg?token=qVNhQ24H86R0on10dbkl1352364648_hLwhTinjxAjTtSTu2sCPqg%3D%3D&redirectUrl=https://smartdrive.web.de/client/html/openerror.html
 

 Ve genelde kullandim Bakim Sac küru...


https://storage-webde.de/data/asli.durak/open/Meine%20Bilder/DSCF4132.jpg?token=viBJAphb0TtrPp6hVuqk1352364648_hLwhTinjxAjTtSTu2sCPqg%3D%3D&redirectUrl=https://smartdrive.web.de/client/html/openerror.html 

1 Hindistan cevizi sütü var ve Kokusu harika....

2 Cicek balli kokusu var ve süper.. insanin sacini adeta Yiyesi geliyorr :P 

3  Atlarin kemiklerinden alinmis bir Vitamin Kuru yani öyle billiyorum.. Atlarin kemiginde Sac derisine iyi gelen bir Vitamin varmis.. ve genelde burda her sac kürunun icinde var.. yurtdisindaki arkadaslarda dikkat etsin buna... iyi geliyor dogru ama kulaninca vicdan azabida cekiyorum ne yalan söylim.. bu sac kürleri icin hayvanlar ölduruluyor.... bir seferligine maruz aldim.. bundan sonra dikkatli olucam ama...



bu kadar.. birdaki bakim postuna kadar kendinize cici bakin...



1 yorum:

  1. Saç bakım olayı beni en çok sıkan durum. İnsanın saçı ince telli ve az olunca , üstüne bir de genetik kepek problemi eklenince :) Iykkk

    Tavsiyelerini dikkate alacağım ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlariniz benim icin cok Degerli
Hep Beklerim Yazdiniz icin
Tesekürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...